Το Γραφείο Πολιτισμού και Αθλητισμού Δήμου Νάουσας διοργανώνει μουσική συναυλία με το μουσικό σχήμα «Μπούσουλας» με τίτλο «Γραμμές των «Οριζόντων», βασισμένο στον ομώνυμο δίσκο του Θάνου Μικρούτσικου σε ποίηση του Νίκου Καββαδία. Η συναυλία θα γίνει την Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014 και ώρα 21:00 στο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας και η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.
Το μουσικό σχήμα «ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ» δημιουργήθηκε από τα αδέρφια Μιχάλη και Κωστή Ρίζο ως αποτέλεσμα της εκτίμησής τους στο συνθέτη Θάνο Μικρούτσικο και τον ποιητή Νίκο Καββαδία. Το όνομα του σχήματος είναι παρμένο από στίχους του Ν. Καββαδία και το οποίο αποτελείται από τους: Μιχάλη Ρίζο (τραγούδι - κιθάρα), Κωστή Ρίζο (πιάνο - πλήκτρα - τραγούδι), Γιώργο Αθανασιάδη (μπάσο), Βασίλη Μπουροζίκα (τζουρά), Χρήστο Δαμιανίδη (ηλ. Κιθάρα), Κώστα Ρίζο (τύμπανα - φυσαρμόνικα)
Ο Νίκος Καββαδίας και ο Θάνος Μικρούτσικος συναντήθηκαν πολλές φορές στην ελληνική δισκογραφία. Αποτέλεσμα αυτής της συνάντησης είναι και το θέμα της συναυλίας με τον τίτλο «Γραμμές των οριζόντων», ένα σύνολο 17 τραγουδιών. Δώδεκα χρόνια μετά το δίσκο «Σταυρός του Νότου», ο δίσκος του Θάνου Μικρούτσικου «Γραμμές των Οριζόντων» (1991) σε ποίηση του Νίκου Καββαδία, δεν αποτελεί ούτε μια επανέκδοση εκείνων των τραγουδιών, ούτε μια συμπληρωματική έκδοσή τους ούτε μια ενορχηστρωτική ανανέωσή τους. Στις «Γραμμές των Οριζόντων» αποτυπώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ο βαθύτερος δεσμός που συνδέει τον Μικρούτσικο με την ποίηση Καββαδία, μια εσωτερική σχέση που υπερβαίνει την συνήθως μονόδρομη και παραδοσιακή σχέση συνθέτη και υλικού προς μελοποίηση.
Το σημαντικότερο στοιχείο στο μακροχρόνιο διάλογο του Μικρούτσικου με τον Καββαδία είναι η δημιουργία τραγουδιών που αποτελούν ένα πλήρες, ένα καθολικό κείμενο, όπου δεν ξέρουμε που τελειώνει η μουσική και που αρχίζει ο στίχος. Με τη μελοποίησή του, ο Μικρούτσικος δεν αξιοποίησε απλώς, πολύ καλά τα ποιήματα του Καββαδία, αλλά έδειξε έναν νέο τρόπο ανάγνωσής τους. Διαφορετικά ίσως διαβάζονται τα ποιήματα αυτά πριν από τη μελοποίηση του Μικρούτσικου και διαφορετικά μετά.