Μέλη Κοινοβουλίων και Γερουσιαστές ελληνικής καταγωγής από όλον τον κόσμο θα συμμετάσχουν στον «Πολιτιστικό Περίπατο στα βήματα του Αριστοτέλη και του Μεγάλου Αλεξάνδρου» που διοργανώνει προς τιμή τους το «Διεπιστημονικό Κέντρο Αριστοτελικών Μελετών» (ΔΙ.Κ.Α.Μ.) του Α.Π.Θ., από την Παρασκευή 5 έως την Κυριακή 7 Ιουλίου 2013.
Τα μέλη της "Παγκόσμιας Δια-Κοινοβουλευτικής Ένωσης Ελληνισμού», Πα.Δ.Ε.Ε. («World Hellenic Inter-parliamentary Association, W.H.I.A) έχουν στόχο την οικοδόμηση σχέσεων φιλίας και συνεργασίας μεταξύ της Ελλάδας και των χωρών προέλευσής τους, την προβολή του ελληνικού πολιτισμού και της πολιτιστικής κληρονομιάς, την προώθηση θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος, όπως ο επαναπατρισμός των γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα και η υποστήριξη του Ελληνισμού της Διασποράς.
Το πρόγραμμα του «Διεπιστημονικού Κέντρου Αριστοτελικών Μελετών» για τα μέλη της Πα.Δ.Ε.Ε. περιλαμβάνει επίσκεψη στη Νάουσα-Μίεζα, στον τόπο όπου ο Αριστοτέλης δίδαξε τον Μέγα Αλέξανδρο, στον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας, (Αιγές, πρωτεύουσα της αρχαίας Μακεδονίας), στο Μουσείο των τάφων των Μακεδόνων βασιλέων, στoν αρχαιολογικό χώρο των αρχαίων Σταγείρων καθώς και περίπλου του Αγίου Όρους.
Σε συνεργασία με το Δήμο Ηρωικής πόλεως Νάουσας, τα μέλη της «Παγκόσμιας Διακοινοβουλευτικής Ένωσης Ελληνισμού» θα επισκεφθούν το πρωί του Σαββάτου (6 Ιουλίου) τη Νάουσα και το Πολιτιστικό Κέντρο Σχολής Αριστοτέλους, όπου διοργανώνεται εκδήλωση που περιλαμβάνει: ομιλία της Πρόεδρου του ΔΙ.Κ.Α.Μ. καθηγήτριας, κας. Δήμητρας Σφενδόνη-Μέντζου με θέμα «Αριστοτέλης, o οικουμενικός φιλόσοφος», προβολή του ντοκιμαντέρ «Νυμφαίο της Μίεζας. Ο κήπος του Αριστοτέλη» του Pedro Ollalla και ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο της Σχολής Αριστοτέλους από τον Δρ. Αρχαιολογίας κ. Γιώργο Μάλλιο.
Τους ελληνικής καταγωγής βουλευτές και γερουσιαστές θα υποδεχθούν ο Δήμαρχος Νάουσας κ. Αναστάσιος Καραμπατζός, ο Αντιπρύτανης του Α.Π.Θ. καθηγητής κ. Γιάννης Παντής, τα μέλη του Δ.Σ. του ΔΙ.ΚΑ.Μ. και η Πρόεδρος, καθηγήτρια κ. Δήμητρα Σφενδόνη-Μέντζου.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.