Ορισμός Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του Δημάρχου

Εκδότης

Δήμος Νάουσας

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ  ΗΜΑΘΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΗΡΩΙΚΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΝΑΟΥΣΑΣ

 

                                                              Νάουσα    14/3/2017

 

                                                              Αρ. Πρωτ. :  5942

 

 

 

 

 

Θέμα: «Ορισμός Αντιδημάρχων  και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του Δημάρχου»

 

Απόφαση

 Ο Δήμαρχος Νάουσας, έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις των άρθρων 1, 58, 59, 92 και 282 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α΄ 87/ 7-6-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης − Πρόγραμμα Καλλικράτης».

2. Τις διατάξεις του άρθρου 89 του Ν 3463/2006 (ΦΕΚ Α’ 114/ 8-6-2006) Κ.Δ.Κ.

3. Τα αποτελέσματα της απογραφής του νόμιμου πληθυσμού (34.210 κάτοικοι) που  διενεργήθηκε σε ολόκληρη τη χώρα το 2011.

4. Την υπ’ αριθμ. 45892/11.08.2010 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010 και αναλογική κατανομή πληθυσμού στις δημοτικές κοινότητες του άρθρου 2, παρ. 4 του Ν. 3852/2010, ο οποίος δεν είναι δυνατόν να κατανεμηθεί, λόγω ελλιπών στοιχείων τόπου εγκατάστασης» (ΦΕΚ Β’ 1292/11.08.2010), πως ισχύει.

5. Τις με αριθμό 21/ΕΠ/2014 όπως διορθώθηκε με την 25/ΕΠ/2014  αποφάσεις του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Βέροιας, με τις οποίες ανακηρύχθηκαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Νάουσας.

6. Το από 24/8/2014 Πρακτικό Ορκωμοσίας των νέων Δημοτικών Συμβούλων Νάουσας.

7. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Νάουσας (ΦΕΚ Β΄ 2018/9-9-2011).

8. Τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 3 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν από 01-01-2013 με τις διατάξεις τις παρ. 3ε του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012 (ΦΕΚ 40/Α΄/29-02-2012) «Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής μνημονίου συνεννόησης του Ν. 4046/2012», καθώς και την Πράξη Νομοθετικού  Περιεχομένου ΦΕΚ Α΄ 256/31-12-2012.

Αποφασίζουμε

 Α. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Νάουσας τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Ευστάθιο Λογδανίδη, ελεύθερο επαγγελματία, για το διάστημα έως 31/8/2019 και μεταβιβάζουμε σε αυτόν τις ακόλουθες αρμοδιότητες της διεύθυνσης πολεοδομίας και της διεύθυνσης τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου:

1. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις  αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

2. Ελέγχει και υπογράφει τα υπηρεσιακά έγγραφα των πιο πάνω υπηρεσιών που απευθύνονται  σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου και εισηγείται την αποστολή εγγράφων που απευθύνονται σε υπηρεσίες εκτός Δήμου.

3. Εισηγείται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.

4. Εποπτεύει και ελέγχει την έγκριση, εφαρμογή και τροποποίηση των Σχεδίων Πόλεως.

5. Εποπτεύει και ελέγχει την επέκταση, τροποποίηση και αναμόρφωση του εγκεκριμένου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου και των Ζωνών Οικιστικού Ελέγχου, του Δήμου.

6. Εποπτεύει και ελέγχει την εφαρμογή της ισχύουσας ρυμοτομίας, την έκδοση οικοδομικών αδειών και τον έλεγχο εφαρμογής τους, τον έλεγχο αυθαιρέτων κατασκευών, τη διαδικασία επιβολής κυρώσεων κ.λ.π.

7.  Εποπτεύει και ελέγχει τον προγραμματισμό, τη σύνταξη, την ανάθεση, την εκτέλεση, την παρακολούθηση και την παραλαβή όλων των μελετών, τεχνικών έργων ή προμηθειών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

8. Εποπτεύει, ελέγχει και συντονίζει όλες τις διαδικασίες για την εύρυθμη και αποτελεσματική υλοποίηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου.

9. Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλων των συνεργείων του Δήμου (Συνεργεία ηλεκτροφωτισμού, οικοδόμων, σιδηρουργών, ξυλουργών, ελαιοχρωματιστών κλπ.).

10. Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει έργα και εργασίες συντήρησης των Σχολικών Κτιρίων του Δήμου.

11. Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει, έργα, παρεμβάσεις και εργασίες συντήρησης στο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού του Δήμου.

12. Υπογράφει τα έγγραφα (βεβαιώσεις κλπ) του προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος και οι οποίες αφορούν τις πρόσθετες αμοιβές τους (υπερωρίες, επιδόματα, έξοδα κίνησης κλπ.).

13. Ελέγχει, εποπτεύει και οργανώνει το Γραφείο Κίνησης και το Στόλο Οχημάτων (αγροτική οδοποιία) του Δήμου.

14.  Εποπτεύει το Γραφείο Συντήρησης-Επισκευής Οχημάτων του Δήμου Νάουσας και τις αντίστοιχες αποθήκες υλικών, εργαλείων και ανταλλακτικών.

15. Εποπτεύει το Γραφείο Πολιτικής Προστασίας και Εκτάκτων Αναγκών (αποχιονισμός, πυροπροστασία κλπ.) του Δήμου.

16. Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

17. Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των Συμβουλίων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων καθώς και τους εκάστοτε Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.

18. Συνεργάζεται με τον Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών για τα θέματα προμηθειών της Τεχνικής Υπηρεσίας στον οποίο ανήκει η συγκεκριμένη αρμοδιότητα.

19. Εποπτεύει, ελέγχει την καλή οργάνωση των Αποθηκών υλικών και περιουσιακών στοιχείων του Δήμου (πέραν του Συνεργείου Οχημάτων).

20. Τελεί πολιτικούς γάμους.

21. Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

22. Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

23. Προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου, ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

 

 

Β. Ορίζουμε άμισθο Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Τουρισμού Δήμου Νάουσας  το Δημοτικό Σύμβουλο κ. Βαλσαμίδη Σταύρο, δικηγόρο, για το διάστημα έως 31/8/2019 και μεταβιβάζουμε σε αυτόν τις ακόλουθες αρμοδιότητες Πολιτισμού και Τουρισμού:

1. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες Πολιτισμού και Τουρισμού.

2. Ελέγχει και υπογράφει τα υπηρεσιακά έγγραφα των πιο πάνω υπηρεσιών που απευθύνονται σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου και εισηγείται την αποστολή εγγράφων που απευθύνονται σε υπηρεσίες εκτός Δήμου.

3. Εισηγείται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.

4. Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

5. Εποπτεύει ελέγχει και οργανώνει το Γραφείο Πολιτισμού.

6. Εποπτεύει, ελέγχει και οργανώνει την καλή λειτουργία όλων των Πολιτιστικών χώρων και των υποδομών του Δήμου (Εστία Μουσών, Δημοτικό Θέατρο, Δημοτική Βιβλιοθήκη, Πολιτιστικό Κέντρο Σχολής Αριστοτέλους, Θερινά Δημ. Θέατρα, Εικαστικά Εργαστήρια, αίθουσες  πολλαπλών εκδηλώσεων κλπ.)

7. Εποπτεύει, ελέγχει και οργανώνει το Γραφείο Τουρισμού και συνεργάζεται με την Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου.

8. Συντονίζει και οργανώνει όλες τις πολιτιστικές εκδηλώσεις και τοπικές εορτές (π.χ. Αποκριά Νάουσας, Ολοκαύτωμα κλπ.).

9. Εκπροσωπεί το Δήμο σε πολιτιστικές  και τουριστικές εκδηλώσεις.

10. Συνεργάζεται με την Ακαδημαϊκή και Εκπαιδευτική Κοινότητα. για την προώθηση συνεδρίων-εκδηλώσεων στη Σχολή Αριστοτέλους.

11. Συνεργάζεται με τις Αρχαιολογικές Υπηρεσίες για την ανάδειξη του Αρχαίου Θεάτρου Μίεζας, των Μακεδονικών Τάφων και του πολιτιστικού αποθέματος της περιοχής μας.

12. Συνεργάζεται με τις Διοικήσεις των Πολιτιστικών Συλλόγων του Δήμου.

13. Συνεργάζεται με τους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων της περιοχής για την ανάπτυξη του τουρισμού.

14. Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των Συμβουλίων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων καθώς και τους εκάστοτε Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.

15. Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

16. Τελεί πολιτικούς γάμους.

17. Προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου, ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

18. Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

19. Υπογράφει τα έγγραφα (βεβαιώσεις κλπ) του προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος και οι οποίες αφορούν τις πρόσθετες αμοιβές τους (υπερωρίες, επιδόματα, έξοδα κίνησης κλπ.).

20. Συντονίζει όλες τις ενέργειες για την απόκτηση της ταυτότητας (branding) του Δήμου.

21. Είναι υπεύθυνος για τις δημόσιες και διεθνείς σχέσεις του Δήμου.

 

Γ. Ορίζουμε άμισθο Αντιδήμαρχο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Νάουσας το Δημοτικό Σύμβουλο κ. Στέλλιο Δάγγα  (Δημόσιο Υπάλληλο-Εκπαιδευτικό) για το διάστημα έως 31/8/2019 και μεταβιβάζουμε σε αυτόν τις ακόλουθες αρμοδιότητες Παιδείας Αθλητισμού και Νεολαίας.

1. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της  Επιτροπής  Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες, Αθλητισμού, Νεότητας και Παιδείας.

2. Ελέγχει και υπογράφει τα υπηρεσιακά έγγραφα των πιο πάνω υπηρεσιών που απευθύνονται σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου και εισηγείται την αποστολή εγγράφων που απευθύνονται σε  υπηρεσίες εκτός Δήμου.

3. Εισηγείται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.

4. Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

5. Εποπτεύει και ελέγχει το Γραφείο Παιδείας, Δια βίου μάθησης, Αθλητισμού και  Νέα Γενιάς. Εποπτεύει, ελέγχει και οργανώνει την καλή λειτουργία όλων των Αθλητικών χώρων και των υποδομών του Δήμου (Γήπεδα Ποδοσφαίρου, Κλειστό Γυμναστήριο, Κολυμβητήρια, αθλητικά κέντρα κλπ.)

6. Μεριμνά για την εφαρμογή προγραμμάτων και δράσεων για την υποστήριξη των μαθητών.

7. Μεριμνά για την εκτέλεση προγραμμάτων Δια βίου μάθησης

8. Μεριμνά για την εφαρμογή προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Κ.Π.Ε. Νάουσας.

9. Συνεργάζεται με την Μ.Κ.Ο. «Ακαδημία των Πολιτών» για τη λειτουργία του Ανοικτού Λαϊκού Πανεπιστήμιου στο Δήμο Νάουσας.

10. Εκπροσωπεί το Δήμο σε αθλητικές και εκπαιδευτικές εκδηλώσεις.

11. Συνεργάζεται με τις Διοικήσεις των Αθλητικών Συλλόγων του Δήμου.

12. Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των Συμβουλίων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων καθώς και τους εκάστοτε Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.

13. Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

14. Τελεί πολιτικούς γάμους.

15.  Προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου, ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

23. Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

24. Υπογράφει τα έγγραφα (βεβαιώσεις κλπ) του προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος και οι οποίες αφορούν τις πρόσθετες αμοιβές τους (υπερωρίες, επιδόματα, έξοδα κίνησης κλπ.).

25. Είναι υπεύθυνος για τον εθελοντισμό στο Δήμο Νάουσας, τον συντονισμό των εθελοντικών προσπαθειών που συντελούνται στο Δήμο και για τη δημιουργία μητρώου εθελοντών.

26. Μεριμνά για την υλοποίηση δράσεων για τη στήριξη, επιμόρφωση και κατάρτιση της νεότητας.

Δ. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος Δήμου Νάουσας  το Δημοτικό Σύμβουλο κ. Καρανάτσιο Θεόδωρο (Δώρη), ελεύθερο επαγγελματία, για το διάστημα έως 31/8/2019 και μεταβιβάζουμε σε αυτόν τις ακόλουθες αρμοδιότητες των υπηρεσιών περιβάλλοντος (διεύθυνση περιβάλλοντος):

1. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις  αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος.

2. Ελέγχει και υπογράφει τα υπηρεσιακά έγγραφα των πιο πάνω υπηρεσιών που απευθύνονται  σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου και εισηγείται την αποστολή εγγράφων που απευθύνονται σε υπηρεσίες εκτός Δήμου.

3. Εισηγείται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.

4. Εποπτεύει και ελέγχει τον προγραμματισμό, τη σύνταξη, την ανάθεση, την εκτέλεση, την παρακολούθηση και την παραλαβή όλων των μελετών, τεχνικών έργων της διεύθυνσης Περιβάλλοντος.

5.  Υπογράφει τα έγγραφα (βεβαιώσεις κλπ) του προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος και οι οποίες αφορούν τις πρόσθετες αμοιβές τους (υπερωρίες, επιδόματα, έξοδα κίνησης κλπ.).

6. Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς του.

7. Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των Συμβουλίων των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων καθώς και τους εκάστοτε Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.

8. Τελεί πολιτικούς γάμους.

9. Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

10. Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

11. Προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου, ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

 

Ε. Ορίζουμε Αντιδήμαρχο Οικονομικών και Ανάπτυξης τη Δημοτική Σύμβουλο Τάκη-Τζέπου Ελπίδα (Νάντια), ελεύθερο επαγγελματία, για το διάστημα έως 31/8/2019 και μεταβιβάζουμε σε αυτήν τις ακόλουθες αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικών-Οικονομικών Υπηρεσιών και της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης:

1. Εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής, της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και της Εκτελεστικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου.

2. Ελέγχει και υπογράφει τα υπηρεσιακά έγγραφα των πιο πάνω υπηρεσιών που απευθύνονται σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου και εισηγείται την αποστολή εγγράφων που απευθύνονται σε υπηρεσίες εκτός Δήμου.

3. Μεριμνά για την περιστολή των δαπανών των Υπηρεσιών του Δήμου.

4. Έχει την ευθύνη και την εποπτεία των δραστηριοτήτων του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π)

5. Εισηγείται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης προσωπικού των υπηρεσιών.

6. Εποπτεύει και ελέγχει τον προγραμματισμό και την είσπραξη φόρων, εισφορών, τελών και δικαιωμάτων.

7. Ελέγχει την εκτέλεση του Προϋπολογισμού, καθώς και των Οικονομικών Εκθέσεων και Καταστάσεων του Δήμου, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

8. Εποπτεύει και ελέγχει την αξιοποίηση και εκμετάλλευση της Δημοτικής Περιουσίας.

9. Ελέγχει τη διενέργεια όλων των εισπράξεων, την εκκαθάριση και εντολή πληρωμής όλων των δαπανών, σε συνεργασία με την Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Γραφείο Ημαθίας).

10. Εποπτεύει και ελέγχει την τήρηση των απαιτούμενων διαδικασιών για τις Προμήθειες λειτουργίας όλων των Υπηρεσιών του Δήμου, σε συνεργασία με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους.

11. Ελέγχει και προσυπογράφει τα παραστατικά έγγραφα πληρωμών και εισπράξεων των ιδίων υπηρεσιών, των οποίων ο τελικός έλεγχος και η υπογραφή ανήκει στην αρμοδιότητα του Δημάρχου.

12. Ελέγχει και υπογράφει τις μισθοδοτικές καταστάσεις του προσωπικού των υπηρεσιών και τα χρηματικά εντάλματα.

13. Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.

14. Συνεργάζεται με τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους των Συμβουλίων των δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων καθώς και τους εκάστοτε Προέδρους των Νομικών Προσώπων του Δήμου.

15. Μεριμνά για θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του τομέα αρμοδιότητάς της.

16. Έχει την ευθύνη και την εποπτεία των αρμοδιοτήτων των Υπηρεσιών Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, και κυρίως:

  • Εποπτεύει το Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων (Λαϊκές Αγορές, περίπτερα κλπ.).
  • Μεριμνά για την ανάπτυξη και προστασία, εκτίμηση και παρακολούθηση της φυτικής παραγωγής, προωθεί προγράμματα εγκατάστασης νέων αγροτών.
  • Μεριμνά για τη σύνδεση της αγροτικής παραγωγής.
  • Συνεργάζεται με την τεχνική υπηρεσία για τη μελέτη και εκτέλεση έργων υποδομής που σχετίζονται με την αγροτική οδοποιία και τα εγγειοβελτιωτικά έργα.
  • Ασκεί την εποπτεία των ΤΟΕΒ
  • Συνεργάζεται με Πανεπιστημιακά και άλλα ιδρύματα έρευνας και ενημερώνει τον πληθυσμό.
  • Συνεργάζεται με τους αγρότες και τις συνεταιριστικές τους οργανώσεις για τη διερεύνηση και επισήμανση των τεχνικών και οικονομικών προβλημάτων των γεωργικών εκμεταλλεύσεων.
  • Έχει την ευθύνη για τον προγραμματισμό των αναπτυξιακών προγραμμάτων του Δήμου.

17. Έχει την ευθύνη του τμήματος αδειοδοτήσεων και ρύθμισης των εμπορικών δραστηριοτήτων. Ειδικότερα:

  • Εισηγείται τη χορήγηση αδειών για την άσκηση εμπορικών και γενικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων
  • Ελέγχει την εφαρμογή των διατάξεων περί υπαίθριας διαφήμισης και εισηγείται την επιβολή προστίμων.
  • Καθορίζει τους όρους λειτουργίας και τους χώρους των υπαίθριων αγορών.

18. Έχει την ευθύνη λειτουργίας του γραφείου απασχόλησης του Δήμου και ειδικότερα:

  • Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση τοπικών προγραμμάτων δράσης για την προώθηση της απασχόλησης.
  • Την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της επαγγελματικής κατάρτισης και μεριμνά για την ανάπτυξη συμβουλευτικών δράσεων προς τους ανέργους.

19. Έχει την ευθύνη λειτουργίας του γραφείου ανάπτυξης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και εξοικονόμησης ενέργειας.

20. Τελεί πολιτικούς γάμους.

21. Προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου, ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

22. Προβαίνει σε κάθε άλλη ενέργεια η οποία έχει ανατεθεί στον τομέα της αρμοδιότητάς της.

 

ΣΤ. Ο Αντιδήμαρχος Λογδανίδης Ευστάθιος θα εκπροσωπεί τον Δήμο και θα αναπληρώνει το Δήμαρχο όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται από τα καθήκοντά του.

Η απόφαση αυτή να κοινοποιηθεί στους οριζόμενους Αντιδημάρχους, στο Δημοτικό Συμβούλιο, στις υπηρεσίες του Δήμου και να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα «ΗΜΕΡΗΣΙΑ» καθώς και να αναρτηθεί στο διαδίκτυο (Διαύγεια) και στην ιστοσελίδα του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις των αρθρ. 2 παρ. 4 Ν3861/2010, και αρθρ. 59 παρ. 6 του Ν3852/2010.

 

Ο Δήμαρχος Νάουσας

 

 

Νικόλαος  Κουτσογιάννης

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
×

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη διάκριση των επισκεπτών. Για να αποδεχθείτε την τοποθέτηση cookies, επιλέξτε
Πολιτική cookies